Právě dnes vychází očekávaná česká akční hra The Last Oricru od vývojářů ze studia GoldKnights. Rozhodli jsme se proto navázat na naše nedávné dojmy a především na rozhovor s autorem The Last Oricru Pavlem Jiřím Strnadem, a pozvali jej k autorskému hraní v den, kdy se jeho mnohaletá práce konečně naplnila. Během streamu určitě odpovíme na řadu otázek a Pavel vás nepochybně oblaží historkami z vývoje a možná i prvními dojmy, které načerpal od hráčů plné verze hry.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Absolutně neberu argument typu, shaníme pro vás i xbox a sony klíče ( zaznělo ve streamu), to má zajímat koho? Kdo podpořil má mít klíč o den napřed v emailu a stahovat hru s čekáním na odemčení a konzolové klíče můžete přece poslat dodatečně.
Technicky zpracování je hrozný, hra jede mnohem hůř než kingdom come nebo witcher 3 a to vypadá mnohem hůře, optimalizace je prostě nulová a když člověk zamíří do nastavení tak toho moc nastavit nejde, to si děláte srandu v den vydání nemít základní a standartní věci v Options, co třeba nastavení ovládaní? Si připadám jak u starých japonských PC portu z konzole kde taky nic nešlo nastavit.
A na to že hra má zkušeného vydavatele, tak jde vidět, že hře nevěřil aneb. kam šli peníze na propagaci? Co to takhle rozdat streamerům a youtuberům, zaplatit jim a nechat je dělat svoji práci, spíš mě přijde, že vydavatel hře nevěří a nechtěl riskovat peníze za propagaci.
Vše feeluje jako hra z doby 2004, to byla totiž doba kdy se hodně tolerovalo, ale dnes v záplavě miliardy her je lepší hru odložit a vymazlit a né ji na sílu vydat poloviční.