Tvůrci z pražského nezávislého studia Trickster Arts oznámili Dreadhunter. Jedná se o rychlou izometrickou twin-stick střílečku s RPG prvky, v níž se budeme s mechanickým strojem prosekávat hordami sci-fi příšer v procedurálně generovaných úrovních.
Podle tiskové zprávy budeme v kabině třímetrového mecha čelit rychlejším a smrtonosnějším nestvůrám, než které se běžně vyskytují v žánru RPG. Výsledkem tak má být intenzivní a drsňácký soubojový zážitek, jenž bude rapidně střídat boj na dálku a zblízka, a přitom nás neustále udržovat v pohybu. Úspěšnost pak bude více záviset na našich dovednostech a kombinaci předmětů než na statistikách vybavení.
Ke zbraním se autoři staví jako ke speciálním schopnostem, které bude možné vylepšovat různými modifikacemi i brněním. Ty nám poskytnou různé bojové efekty. Kromě toho budeme mít k dispozici i běžné schopnosti, jež také můžeme vylepšit pomocí různých variant a stromu dovedností.
Každý průchod úrovní zakončíme bojem s bossem, což bude představovat výzvu, která nás ale bohatě odmění. „Všechny předměty, co pro hráče vypadnou, mají nějakou výjimečnou funkcionalitu. Podobně jako legendárky v jiných RPG hrách,“ uvedl výkonný ředitel a spoluzakladatel Trickster Arts Matouš Ježek v tiskové zprávě. Díky dropům si pak můžeme poskládat vlastní build, který bude vyhovovat našemu hernímu stylu. Generované unikátní prostředí by podle vývojářů mělo zajistit nekonečnou znovuhratelnost.
Dreadhunter je ve vývoji od začátku roku 2020. Tvůrci jej plánují vydat jako prémiovou hru na PC. Brány předběžného přístupu by se měly otevřít do konce roku 2023.
Pražské studio Trickster Arts se skládá ze dvou zkušených vývojářů, kteří s tvorbou videoher strávili uplynulých 15 let. Matouš Ježek se například v 2K Czech podílel na tvorbě Mafie 2. Jejich předešlé tituly si celkově připsaly již patnáct milionů stažení. Mezi ně se řadí i free to play akční RPG Monolisk, které získalo ocenění Česká hra roku v kategorii herní design.