Společnosti Koei Tecmo a Electronic Arts v pondělí slíbily, že už ve středu přinesou první trailer z připravované lovecké hry Wild Hearts, a svůj slib plní. Pokud vás zaujaly předchozí informace o vlastní variaci na opěvovaný Monster Hunter, který však pro Koei Tecmo a label EA Originals vyvíjí lidé z Omega Force, můžete se podívat na dvě a půl minuty čerstvých záběrů. Působí poměrně lákavě a přinejmenším fanoušky žánru by mohly skutečně potěšit. Zvlášť, když Wild Hearts přichází s lákavým zasazením do období feudálního Japonska, po grafické stránce rovněž nedělají Koei Tecmo ostudu, a co víc, hra vychází už 17. února příštího roku, pokud se samozřejmě na cestě za vydáním neobjeví nějaké nečekané překážky.
Jak už bylo uvedeno výše, Wild Hearts se odehrává v éře feudálního Japonska, slušelo by se ale druhým dechem dodat, že jde maximálně tak o inspiraci. Nevíme, jak vy, ale my nic o přerostlých prasatech nebo obřích vlcích prohánějících se krajinou země vycházejícího slunce nic nevíme. Ani to, že by taková monstra byla ve skutečnosti nazývána Kemono. Nechme ale toho, už samotná inspirace stačí k nastavení působivé atmosféry, kterou budete ovlivňovat skrze vaší postavu obávaného lovce nebo rovnou celé tříčlenné skupiny, kterou můžete v kooperaci sestavit i s hráči z ostatních platforem. Vaším cílem bude zkrotit zdivočelou zemi a odstranit všechna monstra, která ohrožují život obyčejných lidí.
Podle vyjádření Koei Tecmo je cílem redefinovat žánr, inovovat jej a možná i přepsat jeho pravidla.
Jak je ale z traileru patrné, nebudete se muset spoléhat pouze na zbraně, které budete nosit u sebe. Velmi důležitým prvkem je Karakuri – sofistikovaný mechanismus vycházející z prastaré technologie, který na sebe bere podobu velmi rychle postavené věže, jež může následně skrývat mnohá překvapení. Jednou je to obří palice, jindy balista, někdy se vám může hodit spíše časovaná výbušnina a nepochybně oceníte i skutečnost, že lze po věži rychle vyšplhat a získat tak nad nepřítelem výškovou převahu. Tedy za předpokladu, že se postavíte jen obyčejným monstrům, nikoliv těm, které mohou přijít ke slovu později, jak naznačují poslední záběry prvního traileru.
Co se týče pozadí vývoje, studio Omega Force samozřejmě sestává z velmi zkušeného týmu, který dal světu Dynasty Warriors, ale také řadu odvozených titulů a v neposlední řadě také Toukiden. Zmiňujeme jej proto, že už tato hra zpracovávala lovecký žánr, takže Omega Force rozhodně nepřichází na tomto poli jako nováček. Naopak, podle vyjádření Koei Tecmo je cílem redefinovat žánr, inovovat jej a možná i přepsat jeho pravidla, což zní sice ambiciózně, ale kdo jiný, než takhle ostřílení vývojáři by něco takového mohli dokázat. Sluší se rovněž podotknout, že už od začátku chtějí hráčům poskytnout maximální možný servis, takže nad rámec zmiňovaného cross-playe přijde třeba i kompletní dabing v japonštině, angličtině, ale také italštině, francouzštině, němčině a španělštině. I to je možná vklad Electonic Arts a jejich labelu EA Originals, jehož zástupci si samozřejmě spojení velmi pochvalují a těší se na hledání nových cest pro posun loveckých her tohoto typu.
„Jednou z výzev, které jsme čelili, bylo vytvořit něco jedinečného a univerzálně přitažlivé, co by přijali hráči po celém světě,“ uvedl ředitel Koei Tecmo Takuta Edagawa. Na tomto místě proto zmiňuje kolegy z EA, kteří dodali cenný feedback, jak zaujmout hráče na Západě, podle kterého pak vývojáři z Omega Force postupovali při implementaci změn. Na druhou stranu ale Edagawa podtrhuje, že se stále jedná o japonskou hru, takže i na domácí hráče by měl titul v ideálním případě silně zapůsobit a přinést jim spoustu zábavy. „EA je stejného názoru a naší kreativitu plně respektuje,“ dodal pak Edagawa. Uvidíme tedy, co za necelý půlrok přinesou, zatím je to spoustu příslibů a důvodů ke značnému očekávání.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.