Vývojáři ze slovenského studia Triple Hill Interactive oznámili, že jejich chystaná bojovka Die by the Blade vyjde už 3. listopadu. A při této příležitosti samozřejmě lákají na slibnou novinku čerstvým trailerem, který ji předvádí v akci. Hra dorazí současně na PC i konzole PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series. Hráči na Switchi se pak dočkají v příštím roce.
Hra, která vznikla ve spolupráci s týmem Grindstone, se inspirovala klasikou Bushido Blade od studia Lightweight a Square, která vyšla v roce 1997 na původní PlayStation a dodnes platí za legendu mezi bojovkami, v nichž můžete nepřítele usmrtit jediným dobře mířeným zásahem. Vývojáři se ale hlásí také k odkazu sérií Way of the Samurai nebo Dark Souls. V Die by the Blade se to sice hemží katanami, zasazena však není do historie, ale samuraj-punkového světa, kde mají hráči na výběr z mnoha tradičních japonských zbraní.
Samotní vývojáři svět Die by the Blade popisují jako směs tradiční samurajské kultury a kyberpunkových prvků, což se odráží rovněž na módě, atmosféře a celkové estetice.
Autoři lákají na napínavé souboje jeden na jednoho, příběhovou kampaň i lokální a on-line multiplayer. V tradici Bushido Blade nemůžete očekávat žádné ukazatele zdraví. Musíte se účinně bránit, protože jedna chyba může znamenat konec. O vítězi dokáže rozhodnout zlomek sekundy, a tak si musíte vycvičit bleskové reflexy. Pokud vám ale nevyhovuje jedna zbraň, možná je na čase zkusit jinou s odlišnými pohyby a stylem bojem.
Upravit ostatně můžete nejen svou výbavu, ale také vzhled. Pokud jde o styl, nemusíte se držet nijak zpátky, ostatně video a screenshoty mluví jasně. Samotní vývojáři svět Die by the Blade popisují jako směs tradiční samurajské kultury a kyberpunkových prvků, což se odráží rovněž na módě, atmosféře a celkové estetice. Narazíme tak na klasické chrámy a přírodní scenérie, ale také futuristickou městskou zástavbu. Celkem se hráči budou utkávat v 15 různých arénách.
Středobodem ale samozřejmě bude samotný komplexní soubojový systém. Své umění můžete pilovat v tréninkovém režimu, přičemž se hra zjevně pokusí oslovit nejen hardcore bojovkáře, ale také začátečníky ochotné se učit. Pokud se už teď chcete v jejím světě trochu rozkoukat, na oficiálním webu můžete prozkoumat například jednotlivé postavy, ale také příběhovou premisu.
Hra vznikla s finanční podporou slovenského Fondu na podporu umenia, ale prošla rovněž úspěšně crowdfundingovou kampaní na Kickstarteru. Zde ji podpořilo bezmála pět set lidí celkovou částkou 25 tisíc dolarů.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.