Dnes v podvečer proběhne speciální prezentace nazvaná Call of Duty: Next, na které chce Activision spolu s jednotlivými studii kompletně představit Modern Warfare II a pravděpodobně i druhou generaci battle royale odbočky Warzone. Ještě před tím se ale vývojáři pouští do podrobného rozboru, jak bude fungovat přepracovaná verze zbrojnice alias Gunsmith pro úpravu zbraní. Vývojáři už dříve v náznacích uváděli, že chtějí změnit systém postupného odemykání jednotlivých součástí, jako jsou gripy, zaměřovače, pažby a další, aby hráči nemuseli grindovat každou zbraň od začátku, a nyní celý systém názorně vysvětlují. Nutno podotknout, že se míra úprav posouvá ještě o stupínek výše a mohla by potěšit hráče military simulací, jako je například Escape from Tarkov.
V první řadě došlo na změnu celého prostředí, které nyní klade ještě větší důraz na to, abyste si mohli svou zbraň skutečně detailně prohlédnout. Ačkoliv to může jít proti efektivitě celkové správy pušek, samopalů, pistolí či brokovnic, nelze upřít, že prostředí vypadá opravdu atraktivně, a pokud máte rádi zbraně, přijdete si na své. Mnohem podstatnější jsou ale funkční změny, které dávají smysl a vychází z toho, jak se se zbraněmi nakládá ve skutečnosti. Nejdůležitější je rozdělení zbraní na platformy a rámy, které lze vzájemně kombinovat, čímž zaručíte, že součásti odemknuté na jedné platformě mohou fungovat i u jiné zbraně po změně jejího rámu.
Jako příklad vybírají vývojáři platformu útočné pušky M4, kterou však lze využít například s rámem M16. Díky tomu změníte pouze základní část – nosič – a nemusíte se dále zabývat tím, že pro něj nemáte nic dalšího odemknutého. Vzhledem k tomu, že nosič M16 odemknete až na 13. úrovni, do té doby už s největší pravděpodobností používáte všechny odemknuté součásti, původně získané pro M4, které už ale nemusíte změnit. Týká se to samozřejmě všech platforem, resp. tříd jednotlivých zbraní, a nejde přirozeně jen o funkčnost, ale také vzhled a celkovou estetiku. I ta je podle vyjádření vývojářů pro hráče i je samotné velmi důležitá a zaručuje, že konkrétní zbraň je skutečně vaše v rámci mnoha kritérií.
Vývojáři rovněž potvrdili, že Modern Warfare II nabídne také střelnici, do které se dostanete přímo z prostředí zbrojnice a kde si můžete pohodlně všechno otestovat.
Platí navíc, že některé z odemykatelných součástí jsou zcela univerzální a lze je použít i napříč platformami – typicky zaměřovače – což je další vítaná změna, jdoucí vstříc rychlejší možnosti využít na bojišti proti ostatním to nejlepší možné vybavení. Vývojáři rovněž potvrdili, že Modern Warfare II nabídne také střelnici, do které se dostanete přímo z prostředí zbrojnice a kde si můžete pohodlně otestovat vše, co jste právě změnili. Ačkoliv nejde o žádné novum, za které bychom museli vývojářům z Infinity Ward skládat absolutorium, spíše naopak, je rozhodně příjemné mít možnost v klidu vše vyzkoušet a nepoužívat k tomu ostré zápasy proti ostatním.
Na závěr také upozorňujeme, že už zítra startuje první fáze bety – hrát budou moci ti, kdo si hru předobjednali na PlayStationu s tím, že od 18. září už mohou naskočit všichni ostatní hráči na této platformě. Hráči s předobjednávkou verze pro PC či Xbox se přidají až o týden později – 22. září – a od 24. září už budou moci hrát úplně všichni bez jakýchkoliv restrikcí.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.