Už v neděli jsme dali dohromady podrobnosti o chystaných hrách ze série Assassin’s Creed, které se objevily nad rámec sobotní prezentace Ubisoft Forward. V nich jsme se ovšem záměrně vyhnuli titulu, kterému vydavatel věnoval největší pozornost – Assassin’s Creed Mirage. Teď se na něj sluší podívat blíže.
V rozboru upoutávky přímo od Ubisoftu zazní například důležitá informace, že pevnost, kterou jsme během streamu mylně považovali za Masjaf, je ve skutečně jiným důležitým místem, ale stále jde samozřejmě o poctu prvnímu dílu a celému loru. Jedná se totiž o rozestavěnou pevnost Alamút a zjevně se tak dozvíme víc o počátcích samotného bratrstva. Celá tato část upoutávky je samozřejmě odkazem na první díl ságy včetně oděvů.
Autoři se podle svých slov už na začátku vývoje rozhodli ukázat Alamút i ceremoniál zasvěcení nového assassina, protože je to velmi důležité pro celou mytologii. A byla to znova také možnost propojit novinku se staršími díly a jejich detaily. Vývojáři přesto říkají, že jejich příběh má začátek i konec, což bylo klíčové, aby byl titul přístupný všem hráčům, nejen fanouškům a znalcům série.
Vývojáři si pochvalují také Bagdád jako skvělé prostředí pro novou hru, která ale fanoušky vrátí do blízkovýchodního regionu a přináší některé povědomé motivy, barvy a styl. Tým se chtěl vrátit k estetice jedničky a současně slibuje spoustu možností pro parkour. Má to být skvělé hřiště pro takovou hru.
Ulice mají být skutečně plné davů lidí, jak se o tom před oficiálním představením spekulovalo. Vrací se množství klasických zbraní a nástrojů a půjde je dále vylepšovat. Budeme moci ovládat vlastního orla jménem Enkidu, který nám pomůže nacházet a označovat nepřátele.
Dozvěděli jsme se také, že Mirage bude mít vůbec poprvé kompletní arabský dabing ve všech regionech. Příjemným překvapením byla pro některé fanoušky rovněž cena Assassin’s Creed Mirage. I když jej Ubisoft prezentuje jako menší titul, je fajn, že standardní verze se na všech platformách prodává za 50 dolarů.
Producent značky Marc-Alexis Côté také v rozhovoru pro britský Eurogamer naznačil, že Assassini už v budoucnu nebudou spoléhat na úseky ze současnosti.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Takže opravdový začátek. Origins jako počátek assassinů byl dobrý, ale byl moc vzdálený tomu, co assassini o 1200 let později byly, i významem, protože to, co dělali „Skrytí“ v Origins, bylo na konci zkrátka trochu divné.
Origins měl být zasazen okolo Alamutu, to by smysl dalo.