Ačkoliv bylo založeno už začátkem letošního roku, o britském studiu Ballistic Moon jste pravděpodobně ještě neslyšeli. Pozornost si ale tenhle nezávislý tým zasluhuje už jen proto, že je tvořen veterány ze Supermassive Games a podle velkého množství příspěvků na sociálních sítích usilovně pracuje na svém novém projektu. Twitter studia je plný fotek z motion-capture studia, jednotlivých pracovních míst, samozřejmě také inzerátů a četných potvrzení, že nová hra s kódovým označením Project Bates vzniká na Unreal Enginu 5. Dohromady by to mohlo dát další příběhovou adventuru, pokud budou lidé kolem bývalého creative directora ze Supermassive Games Neila McEwana pokračovat ve stejném duchu. Nově jsme se ovšem dozvěděli, že partnerem Ballistic Moon může být Sony a informace o studiu rázem dostává úplně nový náboj.
Did we tell you we’re developing our new #game with #UE5? We’re working with a big publisher and our brilliant team of #gamedevs, AND we’ll be relocating soon..🤫
Lots going on! Tell us what you have been up to! 🌚✨ https://t.co/d5Vx62bO13#hiringno #gamedevjobs #Games— Ballistic Moon (@ballistic_moon) August 9, 2022
V první řadě je nutné poukázat na to, že spolupráci se Sony nikdo z Ballistic Moon oficiálně nepotvrdil. Jediné, co v této souvislosti zaznělo, že hru vydá velký vydavatel, o Sony se nicméně mluví díky všímavým fanouškům z portálu Resetera. Uživatelka fóra Angie citovala objev fanouška s přezdívkou Toumari, který si všiml, že jeden z herců, který se měl účastnit natáčení v motion-capture studiu, spojil práce na projektu Bates nejen s Ballistic Moon, ale právě se Sony. Doplnil také, že vedoucím natáčením v mo-capu je Joshua Archer, který dříve pracoval na hrách jako Horizon Zero Dawn, Call of Duty: Inifnite Warfare nebo Until Dawn. A právě zmínka o Until Dawn dává vytušit, že by i Project Bates mohl být podobným titulem.
Uznáváme ale, že informace momentálně stojí trochu na vodě a bude teprve záležet na dalším vývoji. Můžeme totiž doplnit, že sami vývojáři z Ballistic Moon naznačují svůj blížící se přesun do nových kanceláří a růst ze stávajících přibližně 40 zaměstnanců. Potenciálně by to mohlo i znamenat, že na pozadí už bují plány o koupi studia a vyloučeno ani není to, že to byla právě Sony, která pomohla Ballistic Moon na svět, byť se o tom ještě nezmínila. Žádné další informace, nad rámec zmíněných fotek ze studia, v tuto chvíli nemáme.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.