V polovině září 2020 jsme se dozvěděli, že společnost THQ Nordic otevřela v Brně nové vývojářské studio. Netrvalo příliš dlouho a tým tvořený převážně veterány z Bohemia Interactive dostal jméno Ashborne Games. Do jeho čela se postavil Petr Kolář, jehož posledním projektem byl v té době Vigor, a shromáždil kolem sebe menší tým, který se trochu překvapivě pustil nejprve do pomocných prací na hře Comanche od studia Nukklear, pro který vytvořil další singleplayerový obsah. Souběžně s tím ale dali lidé z Ashborne Games najevo, že se pustí i do svého vlastního projektu, který dosud známe jen jako historickou strategii s RPG prvky. A protože ještě nějaký čas zřejmě potrvá, než se o hře dozvíme víc, rozhodli jsme se tým trochu přiblížit prostřednictvím naší reportáže.
Pokud vás zajímá, jak se zakládá nové studio, proč se Ashborne Games nejdříve pustili do Comanche, co to týmu přineslo, a v jakém rozpoložení se momentálně tým nachází, udělejte si necelou čtvrthodinku čas a vše se postupně dozvíte. O studiu, jeho založení a projektech mluví ve videu výše již zmiňovaný Petr Kolář, coby ředitel studia, Karel Kališ, creative director rozpracovaného projektu, vedoucí technická designérka Kateřina Urbanová a v neposlední řadě marketing a brand manažer Dominik Jícha.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Ze strategií mám hlavně rád RTS Original War a Warcraft III a to jak díky dabingu, tak i herním mechanikám.
O cenách dabingu pak nehodlám diskutovat vůbec, díky sérii jako Metro a kdoví, možná i STALKERovi.