branding
Hogwarts Legacy (Harry Potter RPG), Warner Bros. Interactive Entertainment, Hogwarts Legacy využije DualSense naplno

Hogwarts Legacy využije DualSense naplno

Každé kouzlo má být „cítit“ jinak. Hra poběží na PS5 ve 4K s možností volby vyšších fps

Zdroj: Warner Bros.
24. 5. 2022
Název: Hogwarts Legacy (Harry Potter RPG) Vývojář: , , Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr:
Datum vydání:
10. 2. 2023
5. 5. 2023 (PlayStation 4)
14. 11. 2023 (Switch)

Na vydání očekávaného RPG Hogwarts Legacy z kouzelnického světa J. K. Rowling si musí fanoušci ještě několik měsíců počkat, hádáme proto, že nepohrdnou dalšími střípky informací, které nyní vychází z partnerství Warner Bros. a Sony. Jak už bylo zřejmé z předchozích prezentací, hráči na PlayStationu mohou očekávat speciální péči, kam samozřejmě spadají i exkluzivní funkce spojené s vlastnostmi ovladače DualSense. Ačkoliv se dalo předpokládat, že titul využije haptickou odezvu i adaptivní triggery, informace byla před krátkou chvílí oficiálně potvrzena na blogu PlayStationu a představuje fungování všech funkcí gamepadu i samotné konzole.

„Hůlka v ruce. Nic není pro Avalanche Software důležitější, než dát hráči pocit, že je živoucí součástí tohoto světa,“ láká v úvodu dnešního článku komunitní manažer hry Chandler Wood. Míří tím samozřejmě ke zmíněné haptické odezvě a adaptivním triggerům, které budou mít práci zejména v souvislosti s kouzlením. Jak Wood vysvětluje, každé kouzlo budou hráči prostřednictvím triggerů vnímat jinak a díky unikátnímu zpracování by měli být schopní skrze odezvu poznat, jaké kouzlo právě sesílají. Týká se to přirozeně i kouzel obranných, které za pomoci haptiky absorbují útok protivníka a svezou energii do dlaní hráče. „Tyto efekty jsme zaměřili na pravou stranu ovladače, aby se z DualSensu stala prodloužená hůlka, kterou držíte ve hře,“ dodává Wood. Oba vjemové systémy se ale budou pochopitelně projevovat i u dalších situacích, jako je například drcení ingrediencí v hmoždíři, křik mandragor nebo let na koštěti či gryfovi.

Další z vlastností ovladače, kterou chce Hogwarts Legacy využít naplno, jsou světelné diody. V okamžicích, kdy bude vaše postava pod palbou kouzel svých protivníků, má ovladač indikovat nebezpečí. V případě klidného pohybu po hradě pak bude DualSense svítit barvou, která odpovídá erbu vybrané koleje. Modrá a bronzová pro Havraspár, rudá a zlatá v případě Nebelvíru, zelená a stříbrná pro Zmijozel a nakonec černá a žlutá v duchu Mrzimoru. Nebude to však pouze gamepad, který podtrhne v úvodu zmiňované partnerství a snahu o co nejlepší servis. Wood v článku vyzdvihuje také audio systém Tempest, který má vystihnout jednotlivé zdroje zvuku a nabídnout i kýženou trojrozměrnost. A nezapomíná ani na vlastní výkon konzole, odrážející se v možnosti hrát buďto v rozlišení 4K, nebo po zvolení režimu výkonu s vyšší frekvencí snímků. V tomto ohledu ale zástupce Avalanche Software nebyl konkrétní a na přesné vymezení těchto režimů ještě musíme počkat.

V závěru pak Wood slibuje instantní načítání díky SSD a připomíná, že Hogwarts Legacy dorazí na konci roku. Za nás samozřejmě doplňujeme, že hra míří rovněž na Xbox, kde bude s největší pravděpodobností fungovat stejně jako na konkurenční platformě. Přirozeně ovšem bez popisovaných funkcí navázaných na DualSense.

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Další články
Nahoru