Hra The Lord of the Rings: Gollum patří mezi ty nejočekávanější. Na druhé straně informace o ní ale slýcháme jen velmi zřídka. I když už jsme vám i tady na Vortexu přinesli pár obsáhlejších článků, její autoři z německého studia Daedalic Entertainment jsou spíš tajnůstkáři a šetří na nás podrobnostmi i záběry ze hry. Nyní přeci jen prolomili hradbu mlčení a rozpovídali se o pár zajímavých aspektech. Ale nikoli v rozhovoru, jak byste možná očekávali, ale přímo v novinkách na Steamu formou otázek a odpovědí. Je to jejich vůbec první update na tomto místě a my si z něj vytáhneme to nejzajímavější, o čem se dosud nemluvilo, anebo jen okrajově.
Samotní vývojáři říkají, že od chvíle, kdy hru odhalili, bombardují je fanoušci otázkami. I když některé z nich stále ještě nemohou zodpovědět, zaměřili se na ty nejčastější. A slibují také další updaty v nadcházejících týdnech, takže snad můžeme předpokládat, že Glum se objeví i na některé z blížících se herních akcí. Autoři znovu potvrzují, že The Lord of the Rings: Gollum je oficiální hra a všechny její prvky schválil držitel práv – Middle-earth Enterprises, aby se ujistil, že vše odpovídá předloze.
Gluma za hlavního hrdinu si podle svých slov vybrali, protože je to jedna z nejvíc fascinujících postav, kterou Tolkien napsal.
Daedalic opakuje, že příběh hry se z velké části odehrává paralelně s prvními kapitolami Pána prstenů, když je Glum v Mordoru, je zajat Sauronem a vyslýchán Gandalfem. Vývojáři ale dodávají, že o těchto Glumových dobrodružstvích víme jen velmi málo, i když to pro ně bylo dost, aby jim to dalo nějaký základní rámec. Gluma za hlavního hrdinu si podle svých slov vybrali, protože je to jedna z nejvíc fascinujících postav, kterou Tolkien napsal. Jeho dvě osobnosti, znalost světa i dlouhověkost – to je to, co autory zaujalo. Navzdory tomu, jak vypadá, je navíc pohybově velmi nadaný. To se pro hru samozřejmě skvěle hodí.
S Glumem se vypravíme v epickém dobrodružství na místa Středozemě, která jsme dosud neviděli, a budeme činit zajímavé morální volby. Protagonista podle autorů nabídne také rozmanitou hratelnost, kde se bude střídat platforming a stealth. A proč Glum nevypadá jako ve filmech? Autoři říkají, že i když si předchozí adaptace užili, chtěli vytvořit vlastní unikátní interpretaci tohoto světa i jeho postav. The Lord of the Rings: Gollum má být proto nový, ale současně věrný literární předloze. Pokud ale informace o hře sledujete pravidelně, určitě si můžete povšimnout jistého posunu v komunikaci i vizuálních materiálech. Původně před několika lety vývojáři naznačovali, že se ještě víc vzdálí filmovému pojetí, ale nakonec je zjevné, že si vybrali jakousi zlatou střední cestu, aby hra a její styl byl povědomý i těm, kteří znají jen filmy, ale žádné z knih nečetli.
Hlasem Gluma se stal dabér a herec Wayne Forester, který už má na kontě celou řadu videoher. Daedalic zdůraznil, že jejich titul není nijak propojen s dalšími adaptacemi Pána prstenů. Autoři se odrazili od příběhu knihy a doplnili neodvyprávěnou část. Díky tomu máme narazit na nové i známé postavy. A kdy tedy konečně uvidíme ze hry víc? Tým odpovídá, že další podrobnosti jsou už za dveřmi. Studio prý tvrdě pracuje na tom, aby se ujistilo, že to, co ukáže, je reprezentativní ukázkou toho, co hráči dostanou, až novinka vyjde.
Hra vyjde v digitální i krabicové verzi, ale nedostane bohužel sběratelku, říká studio. Daedalic nicméně chystá alespoň Digital Deluxe edici, jejíž obsah představí v budoucnu. Akční adventura se stealth prvky by měla vyjít letos na podzim. Až budou mít prý autoři přesnější termín, ozvou se. Hru spolu s Daedalicem vydává Nacon, který rovněž studio začátkem letošního roku koupil.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.