branding
Star Wars Jedi: Survivor, Electronic Arts, Pokračování Star Wars Jedi má mít podtitul Survivor

Pokračování Star Wars Jedi má mít podtitul Survivor

S názvem přišel novinář Jeff Grubb. Mluví se také o odmítnutí černocha či ženy do hlavní role

Zdroj: Electronic Arts
13. 5. 2022
Název: Star Wars Jedi: Survivor Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:
Datum vydání:
28. 4. 2023
17. 9. 2024 (PlayStation 4, Xbox One)

S blížícím se červnovým obdobím, ve kterém jsou hráči dlouhé roky zvyklí přijímat kanonádu nejrůznějších oznámení, se přirozeně zvyšuje i frekvence spekulací. Stranou tak nezůstává ani vývojáři z Respawnu potvrzené pokračování Star Wars Jedi: Fallen Order, o kterém na neoficiální úrovni velmi často hovoří novinář Jeff Grubb z portálu Venture Beat. Na konci dubna to byl on, kdo na základě informací od svých zdrojů tvrdil, že hra zřejmě nestihne letošní rok a vyjde až v tom následujícím, ale hlavně naznačil, že se titul nemusí jmenovat jednoduše Star Wars Jedi: Fallen Order 2. Teď přichází Grubb znovu a ve své show Grubbsnax odhaluje skutečný podtitul.

Už před týdnem diváky pořadu vyzval, aby v chatu podtitul tipovali, a tentokrát se to zřejmě povedlo. Když totiž někdo napsal „Survivor“ – po tipech jako Outlast nebo Fu*ker – Grubb název potvrdil. „Ano, Survivor! Star Wars Jedi: Survivor, máte to. Trefili jste to. To je to jméno,“ řekl novinář, ovšem nijak se nad podtitulem déle nepozastavoval. Nicméně s přihlédnutím k tomu, že se už o novém jméně mluví takto otevřeně, je téměř jisté, že vývojáři z Respawnu skutečně přistoupili k podtitulu tímto způsobem a věrohodné tak mohou být i další informace, s nimiž Grubb přišel v uplynulých týdnech. Tedy namátkou, že hra nedorazí na předchozí generaci konzolí, že by mohla vyjít zkraje příštího roku nebo že se o ní víc dozvíme na konci května, podle Grubba pravděpodobně 27. 5. na speciální prezentaci Electronic Arts věnované tomuto titulu.

Můžeme se tím ale vrátit ještě k jednomu několik dní starému tématu, o kterém mluvila technická umělkyně Nora Shramek na svém Twitteru. Když pracovala na vývoji prvního dílu v Respawnu, mnoho jejích kolegů prý chtělo obsadit do hlavní role černocha a/nebo ženu, vedení ale tento nápad zavrhlo. Shramek nicméně uvedla i důvody, kterým mělo být zahrnutí již dvou černochů do hry a hlavně přítomnost Rey ve filmu, což mělo být v tomto ohledu dostačující. „Asi si umíte představit, jak by vypadala demografie lidí, kteří o tom rozhodovali,“ dodala pak Shramek a sarkasticky poznamenala, že v tomhle nejlepším odvětví žádný systematický rasismus, misogynie nebo homofobie zaručeně není. Na její slova nikdo z Respawnu nereagoval, Shramek pak ale ještě v závěru uvedla, že se tím nutně nechce strefovat do celé společnosti, ale rozhodla se poukázat na to, že v rozhodování mají konečné slovo jednotlivci, jejichž pohled na svět může změnit či ovlivnit v podstatě cokoliv na jakékoliv hře.

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Další články
Nahoru