Nový pracovní týden je tu, ale kromě povinností přináší pondělí také čerstvý vidcast v našem podání. Tentokrát jsme si vybrali dvě debatní témata, protože uplynulý týden byl štědrý na velké zprávy z herního byznysu. A kromě toho vás samozřejmě čeká také mišmaš a rozhovor. Naším hostem byl tentokrát vývojář Jakub Pilař, který už několik dlouhých let sám pracuje na své první hře Subsequence.
03:14 - Prodej západních studií společnosti Square Enix
47:44 - Call of Duty a sázka na jednu kartu
1:04:40 - Rozhovor s Jakubem Pilařem o hře Subsequence
1:31:36 - Závěrečný mišmaš
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Měl bych námět na jedno téma, které jste někdy ne zase tak dávno nakousli a mě by rozdílné názory zajímaly. Týká se herních ovladačů a jejich nových funkcí v průběhu času (vibrace, gyroskopy, repracek, touchpad, haptika…). Někdo říkal, že ho to strašně otravuje a okamžitě to všude vypíná aniž by vyzkoušel, mě je třeba líto že využití u her je minimální a třeba v singleplayeru by se daly funkce využít velmi kreativně, ale prakticky nikdo z vývojářů to nedělá.
Ať se daří. M.