branding
Prince of Persia: The Sands of Time Remake, Ubisoft, Remake Prince z Persie přebírají původní autoři z Montréalu

Remake Prince přebírají původní autoři z Montréalu

Indická studia Ubisoft Pune a Ubisoft Mumbai už vylepšený The Sands of Time nevedou

Zdroj: Ubisoft
3. 5. 2022

Remake Prince of Persia: The Sands of Time patří mezi další problematické projekty Ubisoftu. Jeho vývojáři komunikují jen sporadicky a zpravidla přináší zprávy o dalších posunech vydání. Od svého oznámení a notné kritiky jsme ze hry v podstatě nic pořádného neviděli a jen málo o ní slyšeli. Nyní se autoři znovu přihlásili po delší odmlce a ani tentokrát nepřináší to, v co hráči doufali. Nicméně možná to fanoušci nakonec budou vnímat pozitivně a jako krok správným směrem. Inu, posuďte sami.

Vývoj remaku převzalo studio Ubisoft Montréal, které teď projekt vede. Tedy stejný tým, který vytvořil původní The Sands of Time, ale i pokračování Warrior Within, The Two Thrones, The Forgotten Sands a stylizovaného pohádkového Prince z roku 2008. Samotní autoři říkají, že rozhodnutí představuje důležitý krok a navážou na práci, kterou odvedli jejich kolegové ze studií Ubisoft Pune a Ubisoft Mumbai. Pro indické týmy šlo o jejich první projekt, který měli sami vést a nezkušenost autorů byla znát od počátečního rozpačitého oznámení, ačkoli třeba autor Prince Jordan Mechner práci vývojářů víceméně chválil.

Hlasitá kritika a spousta odkladů

Cílem nových autorů je přinést ten nejlepší remake, až to bude možné, ale není těžké uhádnout, že se tím celý projekt opět zpozdí. Autoři poděkovali všem za podporu a trpělivost a slíbili, že v budoucnu přinesou další informace. Otázkou je, zda dnes tak třeba vůbec můžeme brát vážně oznamovací trailer, anebo už není v souvislosti s projektem vůbec reprezentativní ukázkou remaku.

Prince of Persia: The Sands of Time Remake byl oznámen v září 2020 a už tehdy měl být přitom ve vývoji dva a půl roku. Původně měl vyjít už v lednu 2021. Autoři si za kritizovanou stylizací dlouho stáli s tím, že chtějí nabídnout něco jedinečného, ale nakonec zřejmě přijdou ke slovu další úpravy.

Spekuluje se také, že studio Ubisoft Montpellier pracuje na 2,5D Princi, který má být inspirovaný sérií Ori.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru