Přesně před týdnem jsme vás informovali, že novinář magazínu VentureBeat Jeff Grubb ve svém pořadu GrubbSnax, který vychází na serveru Giant Bomb, prozradil pár detailů o pokračování závodní série Need for Speed. Nový díl měl podle něj vyjít v listopadu, dorazit jen na PC a nové konzole a Grubb tvrdil, že hra má být zasazená znovu do Miami, podobně jako Need for Speed Heat z roku 2019, které využívalo fiktivní verzi Miami nazvanou Palm City. Nad tím jsme se i my před týdnem pozastavili, ale víc informací už jsme s výjimkou údajné inspirace větví Underground v tu chvíli neměli.
Hra má mít fotorealistickou grafiku, ale nad ní mají být ještě nějaké anime efekty.
Nyní se ten samý Jeff Grubb vrací s další porcí detailů ze svých zdrojů. Opět přitom promluvil v pořadu GrubbSnax na Giant Bombu. Tentokrát přináší víc podrobností, ale říká také něco trochu jiného. Hra podle něj není zasazená do Miami, ale do fiktivní verze Chicaga, která se má jmenovat Lakeshore City. V multiplayeru se vrátí populární systém Autolog, což byla docela šikovná závodní sociální síť, která se poprvé objevila už v roce 2010 v Hot Pursuit od Criterionu. S její pomocí se hráči mohli pochlubit svými výsledky, vyzvat své přátele a překonávat se v rekordech.
Grubb také slibuje bohatou úpravu aut. Customizovat prý půjde úplně všechno. Criterion prý chce, abychom se v jeho fiktivním městě cítili, jako by bylo skutečné. Hra má mít fotorealistickou grafiku, ale nad ní mají být ještě nějaké anime efekty. Autoři se měli inspirovat touto esetikou a Grubb naznačuje, že by to mohlo projevit třeba cartoonovými plameny u aut nebo jiskrami. Z toho, jak to podává, to ale spíš zní, jako že o anime příměsi sice slyšel, ale neví konkrétně, o co půjde, a tedy spekuluje.
Kdyby s informacemi přišel někdo méně důvěryhodný, asi bychom jim nevěnovali pozornost. Zejména s ohledem na to, že po týdnu Grubb pozměnil údajné místo hry. Má za sebou ovšem obdivuhodnou sérii správných “předpovědí” a jeho zdroje jsou zřejmě spolehlivé. Dokud mu někdo třeba nezačne záměrně podstrkovat falešné stopy. Více podrobností o novém Need for Speed každopádně najdete v našich starších článcích.
Nebylo to ovšem jediné zajímavé téma, o kterém Grubb ve svém pořadu mluvil. Dotkl se také aktuálně spekulované možné akvizice studia Kojima Productions ze strany Sony. O ní se začalo mluvit nedlouho po stěhování týmu kvůli koláži PlayStation Studios, kde se nově po boku dalších first party titulů a hrdinů od Sony objevil hlavní protagonista Death Stranding. I když jak jsme vás včera upozorňovali v novinkovém souhrnu, k PlayStation Studios se hlásí při spuštění i samotná hra, přestože nepochází od first party studia. Není tajemstvím, že Sony s ní velmi pomohla a pohání ji také engine Decima od autorů Horizonu.
Today is the day we say goodbye to the entrance, the Ludens hallway, and the kitchen that have been our home for a little over five years. Many memories come to mind. Farewell 😭🙏 pic.twitter.com/TONnpq7JXa
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) March 31, 2022
Jeff Grubb k tomu nyní v pořadu GrubbSnax na Giant Bombu dodává, že spekulovaný projekt Hidea Kodžimy pro Microsoft a Xbox měl být ještě před pár týdny aktuální. Naráží tím na přibližně rok staré neoficiální zprávy, že Kojima Productions a Microsoft mají dělat na nějaké společné hře. Informace je podle něj stále platná. Na druhé straně sám říká, že to pochopitelně nevylučuje, že Sony může tým koupit. Což je samozřejmé. Microsoft také získal třeba ZeniMax a jeho studia a ctil dříve domluvenou časovou konzolovou exkluzivitu Deathloop a Ghostwire: Tokyo pro PlayStation. Sony se ani nijak netají ambicí kupovat další studia. Jak to ale dopadne, odpoví až čas.
Update: Na rozuzlení téhle záhady jsme nemuseli čekat dlouho. Na množící se spekulace nakonec zareagoval ten nejpovolanější – sám Hideo Kodžima. I když nejprve bez dalšího komentáře sám sdílel na Twitteru obrázek, který ke spekulacím vedl, později k němu doplnil, že tým Kojima Productions byl a zůstane nezávislým studiem.
I’m sorry for the misunderstanding, but KOJIMA PRODUCTIONS has been and will continue to be an independent studio. https://t.co/2M0n4ogRaa
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) April 15, 2022
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.