branding
Max Payne 1 & 2 Remake, První dva díly Maxe Payna se dočkají remaků

První dva díly Maxe Payna se dočkají remaků

Remedy oznamuje dohodu s Rockstarem. Slavný detektiv i bullet-time přestřelky se vrací!

Zdroj: Remedy Entertainment

Finské studio Remedy Entertainment nečekaně oznámilo, že se po dohodě a podpisu smlouvy s Rockstar Games pustili do práce na remaku prvního a druhého dílu legendární střílečky Max Payne. Své oznámení na Twitteru vzápětí doplnili tiskovou zprávou, v níž si dohodu pochvalují zástupci Remedy i Rockstaru a podle ohlasů je jasné, že nejinak tomu je i na straně fanoušků série.

„Obě hry zanechaly nesmazatelnou stopu a byly chváleny pro svou neo-noirovou atmosféru, průlomový příběh a přestřelky s bullet-timem,“ uvádí tisková zpráva. Následně potvrzuje, že oba remaky vyvíjí Remedy pro PC, PlayStation 5 a Xbox Series, kde je bude pohánět vlastní engin Northlight. Jde o technologii, na které běží Control, CrossfireX, Quantum Break a využije jej rovněž i Alan Wake 2. Vývoj bude financovat Rockstar a objem poskytnutých financí mají dle prohlášení odpovídat běžnému standardu AAA her od Remedy.

Dle vyjádření Sama Housera, zakladatele Rockstar Games, vzešel nápad na předělání prvních dvou dílů přímo ze strany Remedy. Souhlas Rockstaru byl potřeba z toho důvodu, že ačkoli za hrami Max Payne a Max Payne 2: The Fall of Max Payne z let 2001 a 2003 stojí Remedy, práva na sérii byla prodána právě Rockstar. Tato společnost si už před převodem práv vzala na starost vydání druhého dílu a přidala i třetí díl v roce 2012, který je současně i nadále posledním přírůstkem do série.

Za Remedy se v tiskové zprávě vyjádřil generální ředitel Tero Virtala: „Max Payne měl vždy zvláštní místo v srdcích všech lidí z Remedy a víme, že miliony fanoušků po celém světě cítí totéž. Jsme nadšeni, že opět můžeme spolupracovat s našimi partnery z Rockstar Games a hráčům znovu zprostředkovat příběh, akci i atmosféru původních her v nové podobě.“

Jsme nadšeni, že opět můžeme spolupracovat s našimi partnery z Rockstar Games, a tak hráčům znovu zprostředkovat příběh, akci i atmosféru původních her v nové podobě.

Projekt je ovšem na úplném začátku, a tak lze jen těžko odhadovat, kdy může přepracovaný Max Payne (a zda jeho tváří bude stále Sam Lake) vyjít – ze strany Remedy ani Rockstaru nepřišel v tomto ohledu ani náznak, což ale není za dané situace ani příliš překvapivé. Vzhledem k tomu, že podpisem smlouvy projekt teprve začíná, může to celé ještě pěkných pár let trvat. V Remedy jsou navíc v jednom kole a kromě nedávno oznámeného druhého Alana Wakea mají navíc pracovat i na hře ze společného vesmíru Alana a Control nebo kooperativní FPS akci Vanguard.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru