Po týdenní pauze pro vás máme další vydání našeho vidcastu. V plné síle jsme se zaměřili na trojici témat a jedno spojili i s rozhovorem. Tím ostatně můžeme začít – část vidcastu jsme věnovali nové hře od Charles Games – Train to Sachsenhausen – o které jsme si následně popovídali s jejím designérem Vítem Šislerem. Další obsah tohoto dílu tvoří úvaha nad prezervací videoher a digitálního dědictví obecně, na kterou navazují střípky z vývoje Wolfensteina 3D, jak o nich přednášel na proběhnuvší konferenci GDC John Romero.
05:45 - Problémy s uchovávání digitálního dědictví a her obzvlášť
42:37 - Naše dojmy z nové české hry Train to Sachsenhausen
1:00:51 - Jak vznikal Wolfenstein 3D, a co na to Honza Modrák
1:30:46 - Rozhovor s Vítem Šislerem, designérem hry Train to Sachsenhausen
1:56:47 - Závěrečný mišmaš
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.