branding
Skull and Bones, Ubisoft, Možná je to k nevíře, ale Skull & Bones se vrací na scénu

Možná je to k nevíře, ale Skull & Bones se vrací na scénu

Ubisoft hledá testery, kteří se pustí do rané verze hry. Že by se už našel funkční koncept?

Zdroj: Ubisoft
10. 3. 2022
Název: Skull and Bones Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 16. 2. 2024

V roce 2018 jsme si na E3 zahráli na piráty. Ano, v souvislosti se hrou Skull & Bones odkazujeme na naše dojmy z tehdejší E3, kdy se zdálo, že pirátská hra s převzatými mechanismy z Assassin’s Creed již brzy vyjde a stane se nepřiznaným spin-offem slavné série. V té době jsme netušili, že se nám dostalo velmi vzácné příležitosti zahrát si hru, která bude následně čelit prokletí v podobě mnoha interních restartů a odkladů, které Skull & Bones dovedly až k pochybám, zda hra vůbec někdy vyjde. Jenže po všem zlém zřejmě na horizontu vysvitla naděje a Ubisoft po předchozích ujištěních, že práce utěšeně pokračují, začíná hledat testery pro ranou verzi zřejmě definitivního konceptu.

„Spouštíme náš program pro insidery – unikátní příležitost pro hrstku vybraných hráčů, kteří si budou moci vyzkoušet ranou verzi Skull & Bones a sdílet s námi své poznatky,“ objevilo se včera v podvečer na sociálních sítích hry. Vývojáři následně vyzvali k tomu, aby se hráči registrovali na seznam zájemců a zkusili své štěstí ve výběru. Kolik hráčů chce Ubisoft k testování pozvat, není zřejmé, vývojáři ale mluví o malé skupině, která navíc bude zavázána mlčenlivostí. Nečekejte proto v dohledné době žádné veřejné výstupy, preview či videa, přesto jde o důležitý signál pro všechny, kdo ještě nad hrou nezlomili hůl. Ubisoft nicméně odpovídá i na zjevnou otázku, proč tohle vše dělá a hlavním smyslem má být sběr dat a poznatků, které mají potvrdit, či vyvrátit, zda je koncept hry funkční a má šanci oslovit širší publikum.

„Chceme vidět, co hráči dělají, když dostanou v naší hře volnost dělat úplně cokoliv a kdykoliv,“ říkají vývojáři na speciální stránce určené k registraci do popisovaného programu. Pro zpětnou vazbu pak Ubisoft připravuje speciální komunikační kanály a slibuje, že do diskuze o prvcích hry zapojí i jednotlivé členy vývojářského týmu v Singapuru. Že půjde o intenzivní testování, pak podtrhuje závěr celého vzkazu, který rovněž naznačuje, že se tím vybraní jedinci v podstatě dostanou doprostřed vývojového procesu. Není proto vyloučeno, že z případné spolupráce může vzniknout něco většího, ale nic takového Ubisoft přímo neslibuje. „Pokud si myslíte, že nabízíte vše, co hledáme, přihlaste se,“ dodávají vývojáři a odkazují na konkrétní formulář.

Žádné další informace vývojáři v tuto chvíli nesdělili, takže se můžeme jen vrátit k posledním zprávám, že má Skull & Bones vyjít společně s Avatarem v nadcházejícím fiskálním roce, který začne 1. dubna a skončí v březnu příštího roku. Vývojáři tuto informaci sdělili v polovině letošního února při zveřejňování finančních výsledků za třetí čtvrtletí finančního období a přidali, že Skull & Bones by nad rámec multiplayeru – na který má být hra primárně zaměřena – mohlo přinést i obsah pro jednoho hráče. V tomto ohledu se pak můžeme opatrně vrátit k informacím, které neoficiální cestou přinesl insider Tom Henderson, který mluvil o třídách lodí, progresu i úkolech, které mají hráče ve Skull & Bones čekat.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru