branding
Dawnwalker: Origins, Šéf vývoje Zaklínače 3 si založil vlastní studio

Šéf vývoje Zaklínače 3 si založil vlastní studio

Konrad Tomaszkiewicz bude v Rebel Wolves pracovat na AAA sérii temných fantasy RPG

17. 2. 2022
Název: Dawnwalker: Origins Vývojář: Žánr:

Jméno Konrada Tomaszkiewicze vám bude povědomé, pokud se řadíte k fanouškům Zaklínače a sledovali jste vývoj dosud posledního Geraltova dobrodružství od CD Projektu RED. Tomaszkiewicz plnil roli game directora Zaklínače 3 a následně se stal vedoucím producentů Cyberpunku 2077. Z největší polské herní společnosti ale po sedmnácti letech loni v květnu odešel a nyní oznamuje založení vlastního studia Rebel Wolves, ve kterém se bude chtít – jako mnozí před ním – vrátit ve smyslu přístupu k vývoji zpět na začátek.

Rebel Wolves sídlí ve Varšavě a společně s Tomaszkiewiczem zde pracují i další lidé, kteří byli předtím zaměstnáni v CD Projektu. Jde například o scenáristu Jakuba Szamałka, který pracoval na Zaklínači i Cyberpunku, dále o Tamaru Zawadu, která byla vedoucí animátorkou Zaklínače 3, a nechybí ani bývalý art director Zaklínače Bartłomiej Gaweł. Jádro týmu tedy má prokazatelné zkušenosti z vývoje těch největších her, od kterých se nechtějí odklánět ani s ohledem na změnu přístupu k firemním zásadám. Jinak řečeno, od Rebel Wolves máme očekávat AAA hru, která se navíc ponese v duchu toho, na čem zmiňovaní vývojáři pracovali v CD Projektu.

Zdroj: Rebel Wolves

Ačkoliv je ještě příliš brzy mluvit konkrétně, v předprodukční fázi je temné fantasy RPG, ze kterého by výhledově měla být delší série. Po technologické stránce se lidé z Rebel Wolves rozhodli pracovat s Unreal Enginem 5 a využít všechny moderní nástroje, které budou v danou chvíli k dispozici. Tomaszkiewicz následně ve svém vyjádření pro magazín The Verge doplnil, že hra bude mít otevřený svět a plánovaný rozsah odpovídá rozšíření O víně a krvi pro Zaklínače 3. Hra od Rebel Wolves ale má být mnohem méně lineární, i když stále svázaná s příběhem, a vyjde na PC, PS5 a Xboxu Series.

Co se týče přesčasů, Tomaszkiewicz kategoricky netvrdí, že na žádné nedojde, věří ale, že díky dobrému plánování bude hra vznikat v poklidu.

Ze hry je v tuto chvíli k dispozici jen jediný artwork, ale vývojáři už nyní počítají s tím, že by titul mohl dorazit v roce 2025. Za tímto účelem chtějí postavit tým přibližně o 80 lidech, které začnou v nadcházejících měsících oslovovat prostřednictvím inzerátů. S přihlédnutím k tomu, že byl Tomaszkiewicz během svého působení v CD Projektu RED obviněn ze šikany – která se ale po následném vyšetřování neprokázala – dostává ředitel nového studia také otázky stran přesčasů a nastavení pracovního týdne.

„Chceme vytvořit místo, kde se lidé navzájem podporují a pomáhají si růst,“ říká CEO studia a slibuje, že každý zaměstnanec bude mít možnost ovlivnit i důležitá rozhodnutí a být přímou součástí vývoje, nikoliv jen nástroj k odvedení vytyčené práce. Co se týče oněch přesčasů, Tomaszkiewicz kategoricky netvrdí, že na žádné nedojde, věří ale, že díky dobrému plánování bude hra vznikat v poklidu. „Při správném plánování a rozsahu lze udělat skvělé hry i bez přesčasů. Ve společnosti Rebel Wolves bude i vedení pracovat na stejné úrovni spolu s ostatními a je v našem společném zájmu zajistit, abychom zachovali správnou rovnováhu mezi prací a životem,“ říká Tomaszkiewicz. Jeho ultimativním snem pak je, aby tvorba hry byla zábava, a nikoliv jen to, kvůli čemu lidé po čase vyhoří.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru