Pokud se těšíte na pokračování adventury The Wolf Among Us a nevystačili jste si na konci loňského roku s informacemi od magazínu Game Informer, máme pro vás dobré zprávy. Včerejší podvečer totiž věnovali vývojáři z reinkarnovaného studia Telltale Games zveřejnění dalších detailů a hlavně uvolnění prvního plnohodnotného traileru, který potvrzuje nejednu zásadní zprávu z dřívějška. Hlavní hrdina Bigby s ansámblem dalších, neméně oblíbených postav, se vrátí v příštím roce a konečně vytáhne paty za hranice Fabletownu. Jak už vývojáři slíbili dříve, hráči se budou moci konečně vydat dál do New Yorku a nasát zimní atmosféru roku 1980.
„Nemohu uvěřit, že to budu já, kdo napíše následující slova – Telltale je zpět a přináší s sebou The Wolf Among Us 2,“ říká na blogu PlayStationu Darren Gladstone, který je coby vedoucí oddělení hráčského zapojení zodpovědný za to, aby se hry od Telltale strefovaly do vkusu fanoušků. Gladstone dále popisuje, že se příběh odehrává půl roku po konci první sezóny, z Bigbyho je šerif, Sněhurka pro změnu velí policii a vedle obyčejných lidí se stále odehrávají ony příběhy, které bychom obvykle zařadili někam mezi pohádky. Možná trochu naturalistické a přímočařejší, než pohádky obvykle bývají, ale stále pohádky. „Nový trailer vám dává ochutnávku věcí příštích – včetně toho, že si můžete protáhnout nohy mimo Fabletown a vidět více z Velkého jablka,“ opakuje Gladstone a skrze trailer nechává rovněž promluvit Unreal Engine.
Ten si vývojáři zvolili jako novou pohonnou jednotku her z nové éry Telltale a nutno podotknout, že hra vypadá opravdu k světu. Vývojářům se podařilo ještě více přiblížit filmovému zpracování, pohrávají si s pěknými úhly kamer i detaily a vše doplňuje správná osmdesátková hudba. Bohužel, bez ohledu na lákavý pohled na hru vývojáři potvrdili, že ve smyslu vydání momentálně počítají jen s neurčitým termínem v roce 2023, což by ovšem mělo být z druhé strany vykoupeno dokončením celé hry, bez ohledu na její epizodické vydávání. Jak už jsme upozorňovali v dřívějších článcích, vývojáři sice chtějí zachovat seriálovost, nemají však sebemenší zájem dostat se pod tlak jako před krachem studia a nemít vše hotové už s vydáním první epizody. I z toho důvodu teď Telltale opatrně naznačuje, že by jednotlivé díly mohly vycházet v týdenním intervalu, tenhle plán ale ještě není definitivně schválen a může se změnit.
Gladstone pak věnuje část svého příspěvku také skladbě studia, které není tvořeno ze sta procent jen bývalými zaměstnanci Telltale. Vezmeme-li v potaz, že studio muselo být znovu vybudováno pod hlavičkou nového majitele – společnosti LCG Entertainment – tým byl přibližně z poloviny doplněn těmi, kdo se na vývoji předchozích her studia nepodíleli. Důležité je ale také připomenout, že ne všichni zaměstnanci původního Telltale byli spokojeni s tím, jak LCG k záchraně studia přistoupilo a kritizovali zejména neochotu přijmout bývalé vývojáře na plný úvazek a zaznívaly také hlasy, že by se mělo LCG postarat o nevyřízené závazky Telltale. Po necelých třech letech je ale – zdá se – všechno zpět na kolejích a spěje k symbolickému zvratu, na který čekají nejen hráči, ale samotní vývojáři. „Je před námi ještě dlouhá cesta, ale držíme se plánu a využijeme všechen čas, abychom udělali dobrou hru. Díky za šanci vrátit se zpět a přinést vám ten typ her, který milujete,“ uzavírá Gladstone.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.