- Motivující systém odměň za lov pokémonů
- V jádru hluboký a na povrchu přístupný rozvoj příšer
- Rozmanitá nabídka pokémonů zahrnující několik generací
- Rozdílnost ekosystémů a střídání denní doby
- Okamžitý a zábavný soubojový systém
Vývojáři ze studia Game Freak na sebe vzali nelehký úkol. Posunout tradiční RPG sérii Pokémon na novou, dosud nevyzkoušenou úroveň a nabídnout dlouholetým hráčům a příznivcům nový zážitek. Největší inovace se proto dotýká zejména způsobu, jakým v Pokémon Legends: Arceus budete lovit jednotlivé Pokémony – tedy bez boje a pouze za pomoci Poké Ballů. Na souboje ale samozřejmě dojde a v tomto ohledu se vývojáři nesnažili o nic převratně nového. Přesto je výsledek jiný i v tom, že dovoluje hráčům pečlivěji prozkoumávat prostředí a třeba i odstartovat hru s Pokémony, kteří nevychází z jediného regionu.
Ve smyslu herního světa a zasazení je Arceus také zajímavým počinem – přesuneme se totiž do vzdálené minulosti a zjistíme, že jinak známá oblast Sinnoh může vypadat úplně jinak, než jsme byli zvyklí z Diamond and Pearl. Bohužel, technické zpracování zůstává daleko za očekáváním, takže svět – jinak velmi lákavý a bohatý na Pokémony – působí mrtvě a strnule. Nic na tom nemění ani možnost střídat jednotlivé biomy a nacházet stále další a další příšerky, které by zaplnily prázdná místa v Pokédexu. To a například i absence dabingu bohužel sráží celkové hodnocení, které sice zůstává stále nad průměrem, ale některé ústupky jasně naznačují, že si Arceus užijí zejména skalní příznivci. Více už v naší videorecenzi.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.